Faceți căutări pe acest blog

luni, 9 decembrie 2013

Licenta


 
                                                    Referat privind lucrarea de LICENTA
      

    1.Titlul lucrarii
    2.Structura lucrarii
    3.Aprecieri asupra continutului lucrarii de licenta organizare logica, mod de abordare, complexitate, actualitate, deficiente
    4.Aprecieri asupra lucrarii
    5.Concluzii(valoarea lucrarii elaborate de absolvent, relevanta studiului intreprins, competentele absolventului, consecventa si seriozitatea de care a dat dovada absolventul pe parcursul documentarii si elaborarii lucrarii)
    6.Redactarea lucrarii respecta  normele de redactare
    7.Nu exista suspiciuni de realizare prin frauda a prezentei lucrarii 
    8.Consider ca lucrarea indeplineste conditiile pentru sustinerea unei sesiuni
 

    EXEMPLU DE LICENTA:

REFERAT
PRIVIND LUCRAREA DELICENŢĂAABSOLVENTULUI(EI)Nume şi prenumePROMOŢIA20111.Titlul lucrii„Importanţa managementului resurselor umane în cadrul C.A.S Arad”2.Structura lucrii
IntroducereCapitolul 1 Managementul resurselor umaneDefinirea conceptelor de management, managemenpublic şi managementulresurselor umane- Definirea resurselor umane- Procesul de asigurare a resurselor umane în cadrul C.A.S. AradCapitolul 2 Sistemul de trening şi evaluarea performanţelor în cadrul C.A.S. Arad- Responsabilităţi ale Compartimentului Resurse Umane privind sistemul de treningEvaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publiciCapitolul 3 Aspecte privind numirea în funcţie publică- Modul de ocupare a funcţiei public

Brevetul de Turism

La ce foloseste?
Orice persoana care asigura conducerea operativa a unei agentii de turism, a unei filiale a acesteia din alta localitate sau a unei structuri de primire este obligata sa detina brevet de turism, prin care se atesta pregatirea profesionala in domeniul turismului.
Functii pentru care se elibereaza brevetul de turism
In functie de nivelul si de pregatirea profesionala, precum si de indeplinirea criteriilor prezentate mai sus, se elibereaza brevet de turism pentru urmatoarele functii:
  • manager in activitatea de turism;
  • director de agentie de turism touroperatoare;
  • director de agentie de turism detailista;
  • director de hotel;
  • director de restaurant;
  • cabanier.
Posesorul brevetului de turism poate ocupa si alte functii decat cele inscrise pe acesta, astfel:
  • managerul in activitatea de turism poate ocupa oricare dintre functiile de conducere operativa:  a agentiei de turism, a filialei acesteia din alte localitati, a hotelului, a motelului, a campingului (cu o capacitate de peste 100 de locuri de cazare), a satului de vacanta, a cabanei si a unitatii de alimentatie pentru turism de categoria I si “Lux”, cu o capacitate mai mare de 50 de locuri la mese, se asigura de persoane care detin brevet de turism;
  • directorul de agentie de turism touroperatoare poate ocupa fie functia inscrisa in brevet, fie functia de director de agentie de turism detailista;
  • directorul de hotel poate asigura fie functia inscrisa in brevet, fie conducerea operativa a activitatilor unui alt tip de unitate de cazare.
Conditii de acordare
Brevetul de turism se acorda doar cetatenilor romani si celor straini cu domiciliul si un permis de munca in Romania.
Trebuie sa aveti un atestat de limba straina de circulatie internationala.
Ca pregatire profesionala trebuie:

  • sa fiti absolvent cu examen de licenta al unei facultati acreditate cu profil de turism si sa aveti minim 2 ani experienta in domeniu sau sa aveti diploma de absolvire a unui curs de formare manageriala de minim 6 luni;
  • sa fiti absolvent cu examen de licenta al unei facultati acreditate, indiferent de profil, in acest caz fiind obligatorie experienta in domeniu;
  • sa fiti absolventul unei scoli post-liceale sau al unui liceu (cu profil de turism sau nu, in cazul in care este alt profil se va mari perioada de experienta minima obligatorie) si:
  • - sa faca dovada experientei in domeniu
    - sa fie absolvent al unui curs de formare manageriala in industria hoteliera si turistica, specific functiei

luni, 2 decembrie 2013

Târgul firmelor de exercițiu ”Antreprenor Fest - Ilfov”

Pe data de 29.11.2013 F.E. Tourism Class S.R.L. a participat pentru prima data la o competitie a firmelor de exercitiu. Această competiție a fost organizată de Liceul Tehnologic ”Cezar Nicolau” Brănești, Ilfov sub denumirea ”Târgul Firmelor de Exercițiu ANTREPRENOR FEST - ILFOV”,ediția a III-a.

Echipa Tourism Class este formată din toți elevii clasei a XI-a T, care timp de o lună au lucrat intens pentru realizarea materialelor de prezentare, au venit cu idei si s-au implicat activ in pregatirile necesare pentru acest târg al firmelor de exercițiu.

Elevii care au reprezentat echipa Tourism Class la târg:
* Pentru competiția ”Relationăm prin firma de exercitiu”:
Prunaru Cristian si Dinu Cătălina
* Pentru ”Cea mai bună prezentare PPT” și ”Cel mai bun spot”:
Niculai Mădălina și Vlaicu Ștefan
* Pentru ”Cel mai bun negociator”:
Florescu Andreea 
* Mascote
Niculae Mihaela și Toader Diana
* Fotograf
Purice Cristina
* Amenajare stand și prezentare catalog:
Andrei Ana Maria, Panait Andreea, Grigore Cristina, Matei Irina și Nicolae Marieta


F.E. Tourism Class S.R.L. a fost premiată la următoarele categorii:

* Premiul al II-lea pentru ”Cel mai bun catalog”

* Premiul al II-lea pentru ”Cea mai bună prezentare PPT”

* Premiul al II-lea pentru ”Cel mai bun spot”

* Premiul al II-lea pentru competiția ”Relaționăm prin firma de exercițiu”

* Mențiune pentru ”Cel mai bun negociator”

* Mențiune pentru ”Cele mai bune materiale promoționale” 
  
Diplomele 
Premiul II - Relațtionăm prin firma de exercițiu
Mențiune - Cel mai bun negociator
Premiul II - Cel mai bun spot publicitar
Premiul II - Cel mai bun catalog

Mențiune - Cele mai bune materiale promoționale
Premiul II - Cea mai bună prezentare PPT



Spotul premiat

 

Poze din timpul târgului













duminică, 10 noiembrie 2013

FE - FIRMA DE EXERCITIU

Firma de exerciţiu - reprezintă o metodă interactivă de învăţare pentru dezvoltarea spiritului antreprenorial, o concepţie modernă de integrare şi aplicare interdisciplinară a cunoştinţelor, o abordare a procesului de predare-învăţare care asigură condiţii pentru  probarea  şi  aprofundarea practică a competenţelor dobândite de elevi în pregătirea profesională.
Introducerea metodei de învăţare prin firma de exerciţiu, în învăţământul profesional şi tehnic din România s-a realizat,  începând cu anul 2001, printr-un proiect iniţiat în cadrul Pactului de Stabilitate pentru Europa de Sud-Est  şi desfăşurat de Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic (CNDIPT) din România în colaborare cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Kulturkontakt din Austria -proiectul ECO NET.
Pornind de la rezultatele obţinute, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului,  a luat decizia strategică de a  disemina pe plan naţional această metodă de predare-învăţare.

Obiectivul general al învăţării prin firma de exerciţiu îl reprezintă dezvoltarea spiritului antreprenorial, prin:
  • familiarizarea elevilor cu activităţile specifice unei firme reale
  • simularea operaţiunilor şi proceselor economice specifice mediului real de afaceri
  • perfecţionarea limbajului de afaceri
  • dezvoltarea de competenţe şi atitudini necesare unui întreprinzător dinamic: creativitate, gândire critică, rezolvarea de probleme, luare de decizii, asumarea responsabilităţii, lucrul în echipă, iniţiativă, perseverenţă, auto-organizare şi auto-evaluare a resurselor individuale, flexibilitate.
Obiectivele specifice ale aplicării acetei metode de învăţare se referă la:
  • dezvoltarea spiritului antreprenorial al elevilor din învăţământul profesional şi tehnic
  • facilitarea trecerii absolvenţilor învăţământului profesional şi tehnic de la şcoală la viaţa activă
  • dezvoltarea spiritului antreprenorial al adulţilor prin programele de formare profesională continuă
Implementarea conceptului de “firmă de exerciţiu” îşi propune crearea tipului de întreprinzător dinamic, capabil să dezvolte un nou proces de producţie, să aducă pe piaţă un nou produs sau serviciu sau să descopere o nouă cale de distribuţie.
Rezultatele preconizate în urma aplicării acestei metode sunt:
  • creşterea gradului de inserţie pe piaţa muncii a absolvenţilor
  • reducerea perioadei de acomodare la locul de muncă
  • mai buna  adaptabilitate la schimbarea locului de muncă
  • flexibilitate
  • asumarea iniţiativei şi a riscului.
Firma de exerciţiu în învăţământul profesional şi tehnic, profilul servicii, reprezintă o componentă a curriculumului naţional pentru profilul servicii şi a curriculumului în dezvoltare locală pentru celelalte profiluri. La nivel extracurricular elevii participă  la târguri interne şi internaţionale ale firmelor de exerciţiu.

Mai multe informatii gasiti aici.